کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316360 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه با‌ یک گوشی روت‌شده دستگاه‌های اندرویدی دیگر را روت کنید؟

روش‌های زیادی برای روت کردن گوشی‌های آندرویدی وجود دارد. بعضی شخصا و با استفاده از ADB یا Terminal این کار‌را انجام می‌دهند. بعضی از برنامه‌هایی مانند one-click و زیرشاخه‌هایش استفاده می‌کنند و بعضی از اسکریپت‌هایی که به این منظور تهیه شده‌اند. مسئله اینجاست که همه این روش‌ها به کامپیوتر نیاز دارند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ یکی از اعضای انجمن XDA (با نام کاربری wchill) روشی مفید ابداع کرده که نیازی به کامپیوتر ندارد. Root Transmission نام برنامه‌ای است که به شما توانایی روت کردن دستگاه‌های آندرویدی دیگر را با استفاده از گوشی خودتان می‌دهد. این برنامه به دستگاهی با سیستم‌عامل آندروید که روت شده به عنوان میزبان نیاز دارد که البته این دستگاه باید از قابلیت USB OTG هم پشتیبانی کند. یک کابل USB OTG و اسکریپت ارائه شده هم مورد نیازند.

اجرای روند روت کردن با این روش به سادگی کلیک کردن بر روی گزینه “روت” است. در زمان اجرای روند روت شدن دستگاه، درپنجره‌ای که باز می‌شود می‌توانید کل روند روت شدن را تحت نظر داشته‌باشید.

البته بنا  به گفته مبدع این روش، ممکن است گاهی پیغام  force close هم نمایش داده‌شود. اما مشکل خاصی برای دستگاه به وجود نمی‌آید. همه دستگاه‌ها هم از این روش پشتیبانی نمی‌کنند. اگر روش دیگری برای دستگاه شما وجود دارد که با استفاده از ADB دستگاهتان را روت کنید پس این روش هم روی آن کار می‌کند،

دستگاه‌هایی هم که برای روت شدن به  Odin نیاز دارند نمی‌توانند از این روش استفاده کنند. برنامه‌های بعدی این سازنده ، ایجاد روش‌هایی برای دانلود اسکریپت‌های روت از داخل برنامه و رابط کاربری گرافیکی‌‌تر و بهبودیافته‌تر و ایجاد help در برنامه است.

اگر دوست دارید این برنامه را امتحان کنید به اینجا بروید. اما مطابق معمول توصیه می‌کنیم رعایت احتیاط را بکنید و تا از روش‌ها و اصول روت کردن آشنایی نداشتید سعی نکنید این روش را روی گوشی فرد دیگری آزمایش کنید چون طبیعتا مسئولیت انجام این کار پای خودتان است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12371 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1391/09/18 تعداد مشاهده: 1568
سافت گذر
نظرات بینندگان

حالا هر کی 1391/09/18 18:04
اگه راست میکن یه راه راحت درست کنن برای S-OFF کردن HTC ها! تا حالا 2 تا HTC داشتم که با S-OFF کردنشون مشکل داشتم! یکیش Desire Z که 2 هفته درگیرش شدم! یکی هم Sensation XE که به علت بالا بودن ورژن Hboot فقط باید از روش اتصال کوتاه و اینا S-OFF کرد که خیلی سخته و اگه یذره اینور اونور شه گوشی به فنا میره!(مثلا باید یه سیمو 2 ثانیه بگیری، 1.5 ثانیه ولش کنی و بعدش 1.75 ثانیه بگیری!) هنوز هم نتونستم S OFF کنم! فعلا فقط Unlock و روت!lay:none">prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet